Misstella

In samenwerking met Misstella





Een week geleden ontving ik een super leuke tas van Misstella. Ik mocht bij hun webshop iets uitzoeken, en ik heb mijn favoriet wel gevonden! In de video, die je straks kunt zien als je doorklikt unbox ik het pakket dat ik kreeg en geef daar ook gelijk mijn review over. Van deze tas heb ik een aantal foto's gemaakt zodat je dat ook nog eens op foto kunt zien. (het materiaal etc.). Ik ben super tevreden over de tas, maar dat vertel ik allemaal in het filmpje. 

























En dat was dan de video en nog een paar foto's van de tas. Ik hoop dat je het een leuke video vond, en zoals ik al zei laat even in de comments achter wat je van de tas vind en of je een kijkje gaat nemen op Misstella.nl! Dan bedankt ik je nog voor het kijken.

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014