Hoe maak je je kamer gezellig?





Iedereen komt dagelijks in zijn/haar kamer. Het moet dus wel leuk zijn om daar te komen. Ik ben de laatste tijd erg bezig met het gezellig maken van mijn kamer, omdat op sommige plekken het een beetje saai was. In mijn kamer staan al een aantal leuke dingen die ik graag aan jullie wil laten zien, wie weet kan jij je kamer zo ook wel gezellig maken!





Kaarsjes neerzetten/versieren
Nog even en dan is het lente. Yay! Misschien zijn kaarsjes wel voor in de winter, maar er zijn hele lekkere geuren die ook goed zijn voor de warmere dagen. Ik heb een kaarsje staan voor de sier. Je kan het potje van het kaarsje ook nog versieren met takjes wat ik heb gedaan in deze turtorial. Als je het kaarsje regelmatig brandt ruikt het super lekker in je kamer en ziet het er ook nog eens knus uit. 



Lijstjes ophangen
Heb je een lege muur in je kamer? Daar hebben we ook een oplossing voor! Ga naar de Action en verzamel je favoriete lijstjes bij elkaar. Dan vraag je je vader, of je doet het zelf, misschien wilt hij wel wat spijkertjes voor je in de muur timmeren. Nu kan je je lijstjes ophangen op je lege muur en ze vullen met de foto's die je leuk vind. Weg met die lege muur, maak je kamer is leuk!

Slinger met instagram foto's
Hoe tof is het om aan je deur, kast of muur een slinger te hangen met je leukste instagram foto's? Print ze uit en plak ze met een plakbandje aan een touwtje. Nu heb je je eigen slinger en die kan je ophangen waar je dan ook maar wilt!



Posters ophangen
Misschien volgde jij vroeger ook wel bladen waar regelmatig posters in voorbij kwamen. Als je er niets mee doet is dit het moment om ze eens uit je kastje te pakken. Kies je allerleukste posters uit of ga naar de winkel en kies er een paar uit. Die kan je in een leuk patroon ophangen met plakband of iets anders wat plakt. 



Potjes neerzetten
Als je potje neer zet in je kamer geeft dat al iets heel erg leuks. Je kan bij de Zeeman of Action voor heel weinig geld al heel veel potjes kopen. Het leukste is om daar dan de door jou gekozen kleur steentje in te gooien. Die kan je dan op een klein dienblad of een kastje neerzetten. Zo heb je ook weer iets leuks in je kamer!



Make-up ordenen
Hé! Wat doet die mascara op de grond? Bij de Action hebben ze sinds kort een bakje waar je je make-up in kan ordenen. Die heb ik ook en het ziet er heel erg gezellig uit. Veel leuker dan die laatjes waar ze in verstopt zitten. 


Spiegel versieren
Ik gok dat jij ook wel een spiegel in je kamer hebt. Knip hartjes uit of foto's en hang die op aan je spiegel. Zo is je spiegel gelijk wat minder saai en kleurt die bij de rest van je kamer als de rand wit is en je kamer een andere kleur. Je kan er ook oude pasfoto's onder schuiven!


Leuke lampjes neerzetten
Ga maar eens naar de Kruidvat, Xenos, Action of Zeeman. Ik weet zeker dat je daar de leukste lampjes tegen zult komen voor een laag prijsje. Die kan je voor decoratie in je kamer op de leukste plekken neerzetten. Als het dan zo'n avond is dat je vriendinnen komen slapen, kan je de lampjes aanzettend en geeft dat een super gezellige sfeer!




Je favoriete flesjes/beeldjes een speciaal plekje geven
Weet je nog die spaarpot die je Oma aan je had gegeven? Die verdiend wel een speciaal plekje. Of dat souveniertje uit Frankrijk? Kijk rond voor een leuk kastje en zet het allemaal bij elkaar. Zo kan je altijd nog terug denken aan die fijne tijden!




Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben gehad voor een gezellige kamer. Bijna alle dingen die ik heb opgenoemd heb ik zelf ook gedaan, gegarandeerd een gezellige kamer. Als je nog meer tips zou willen over verschillende onderwerpen kan je dat nog even in de comments zetten.

Wat vind jij het leukste idee? Is jou kamer al gezellig?

Liefs, Maaike!






© Sjabloon NiceNailss 2014