New In - Beauty & The Beach by Trind

Nog eventjes en dan is het weer zomer. Trind komt regelmatig met nieuwe collecties, zo heb je al héél lang geleden de Beaut of Nature collectie kunnen zien. Dit keer komt Trind met een totaal andere collectie; Beauty & The Beach. Dit is een collectie met allemaal vrolijke, zomer kleurtjes. Ik vond ze daarom ook erg leuk, maar is de kwaliteit wel zo goed als de potjes beloven? Veel plezier!



Op alle foto's draag ik 2 laagjes nagellak


Laat die handdoek maar links liggen! Met Appletini kan je gewoon op het gras gaan liggen. Ook kleuren je nagels helemaal met dit kleurtje die helemaal hip is deze zomer!

Appletini - Appletini vind ik een leuke kleur zoals je 'm in het potje ziet. Maar op mijn nagels ben ik niet zo fan van deze groen. Veel groen heb ik nog niet in mijn stash. Op de eerste foto zie je de shimmer niet, maar er zit dus een beetje shimmer in deze lak. Dat vind ik jammer bij deze, omdat deze kleur mooier zou zijn zonder shimmer, denk ik. Hij dekt binnen 2 laagjes, maar is wel een beetje streperig. 

Dit is een mooie mint kleur. Mint Julep. Een kleur die ik nog niet veel in mijn stash had, maar wel echt een van mijn favoriete is. Doet je denken aan de wolken in de zomer en de tropische stranden.. ^.^ 



Mint Julep - Als ik één favoriete kleur uit mag kiezen is het deze wel. Maar de dekking van deze nagellak vind ik niet zo goed vergeleken met de prijs. Dit is een erg dunnen nagellak, maar wel met een fijn kwastje. Voor €10,20 kan je één van deze potjes bemachtigen, wat ik ontzettend duur vind. 



Hé! Waar is de zee? Lak je nagels met deze kleur en je hoeft niet meer naar de warme landen. Surf's Up geeft je nagels een prachtige shiny manicure met een beetje shimmer. Wat wil je nog meer?



Surf's Up - Zelf ben ik niet zo into de glitters. Oké, dit is een shimmer. Maar ik hou gewoon niet zo van glitters. Dit is wel een mooie kleur, maar voor de zomer niet echt. Het past wel heel erg goed bij de collectie, het thema daaromheen. Deze lak dekt binnen 2 laagjes, en heeft iets weg van metallic. Ik vind 'm fijn! 



Wordt deze zomer lekker bruin met behulp van de zon. Met Mellow Yellow op je nagels zit jij wel goed. Een kleur die lijkt op de zon, maar dan voor op je nagels. 



Mellow Yellow - Mellow Yellow is zo'n kleur die je niet snel uit je stash pakt. Ik zou zoiets sneller pakken voor een nailart. Deze kleur heeft een prima dekking. Maar als ik Trind was, zou ik deze kleur niet lanceren. Waarom zou je voor de lol geel op je nagels dragen? Dat zou ik nooit doen. Maar oké, deze lak is goed voor als je 'm mooi zou vinden!



Je bubblegum in een papiertje? Nee, joh! Waarom zou je nog kauwgom kauwen als je die roze kleur ook op je nagels kwijt kan? Hier kan je de hele dag naar kijken, zonder er een hapje van te nemen!



Burst My Bubble - Deze kleur vind ik echt heel erg mooi, ook wel een beetje een dupe van Essence in Free Hugs. De dekking is  heel erg goed, maar binnen twee laagjes zijn je nagels gelakt. Je zou  je nagels ook binnen 1 laagje door kunnen laten gaan, maar met 2 laagje is het mooier. Maar de dekking is echt top. 


Wat voor bikini heb jij deze zomer? Ik heb een mooie roze, die helemaal past bij mijn nagels. Dit is ook een hele toffe kleur speciaal voor jou, die perfect is voor deze zomer. Een mooie roze voor jou!



Miss O'Hara - Deze kleur van Trind vind ik ook heel erg tof, maar voldoet niet aan alle eisen voor een écht goede nagellak. De dekking is prima, maar net zoals Burst My Bubble wordt deze ook snel dik. 



Kortom: deze nagellakjes zijn perfect voor deze zomer. De kleuren passen overal wel bij en voor ieder zijn eigen smaak. Helaas lakken de meeste wel een beetje streperig en wordt de nagellak snel dik. De nagellak is best dun, dus ik vind het niet heel erg handig aan te brengen. Ook worden ze een beetje dik als het potje een tijdje open staat. Tevreden? Ik moet wel eerlijk zijn, dus ik zou deze nagellakjes je helaas afraden. Voor €10,20 is het wel een aanslag op je portemonnee, maar het is wel heel tof om één van deze te hebben, ookal zijn ze wel duur. Tevens is het ook wel je eigen beslissing!

Wat vind jij de mooiste kleur? En wat vind je van de nagellakjes?

Liefs, Maaike!








© Sjabloon NiceNailss 2014