Vivi Clothes.nl

Vandaag een hele andere post dan normaal, ik ben pas een webshop tegengekomen en deze vond ik erg leuk om een 'review' over te schrijven. Deze webshop heet 'vivi clothes'. Wil je meer weten over 'vivi clothes'? Lees dan vooral even verder !




Je zal wel denken, dit is zeker een webshop die alleen maar kleding verkoopt? Nee, dan heb je het mis. Deze webshop is meer dan alleen kleding. Vivi Clothes heeft superleuke accessoires, er zit zeker wel een leuke voor jou bij!

Wat ik ook erg fijn vindt aan deze site, is dat er een hele fijne service is. Als je een product zoekt, tik je dit in in de zoekbalk of kijk je in de linkerbalk. Dat is wat ik erg fijn vindt!

Het logo van Vivi Clothes vind ik mooi ontworpen. Het ziet eruit als een professioneel logo, en je kan precies zien wat de webshop in huis heeft.

Ik hoop dat je ook eens een kijkje neem op Vivi Clothes, want het is zeker te moeite waard. Je moet zeker wat bestellen, want ze verkopen erg leuke items voor de vrouw van nu! Heb jij al een kijkje genomen?

Liefs,
NiceNailss.nl







© Sjabloon NiceNailss 2014