Veronica Nail Products

foto gemaakt met foto bewerken
Hoi!

Ik heb pas een pakketje ontvangen van Veronica Nail Products. Zij heeft mij was leuke spulletjes toegestuurd om te reviewen. Ik ben er echt super blij mee en ik vind het hele leuke spulletjes! Er zit alleen een minpuntje bij, benieuwd? Lees dan snel verder !

Zo zag het pakketje er vanaf de binnenkant uit. Wat zou erin zitten? Ik ben benieuwd! In elk geval is het wel goed ingepakt. Want alles zit in aparte zakjes en de binnenkant was beplakt met bubbeltjes plastic.                             foto gemaakt met foto bewerken                                                         
foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste zag ik deze nailart pennen. Helaas was de roze kapot. Zoals je ziet is de zijkant van de pen roze. Erg jammer, want ik vind dit echt de mooiste kleur!

foto gemaakt met foto bewerken

Daarna zag ik dit nailart kwastje. Volgens mij is het echt een super fijn kwastje en kan je er erg goed mee nailarten. Ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zeker snel doen. Ik ben er erg benieuwd naar!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Ook zag ik deze 5 nailart dingen. Ik heb geen idee hoe je deze zou moeten noemen, maar het is een soort ding voor nailart. Net zoals een nagelwiel, maar dan los. Deze heb ik ook nog niet uitgeprobeerd, maar volgens mij kan je best goed op nailarten !

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken
En als laatste zag ik een oefenvinger met oefennagels. Ik heb zo'n vinger nog nooit gehad, maar hij lijkt me wel heel erg handig om hiermee te oefenen! Er zitten 5 oefennagels bij want de nagel zonder 'echte' nagel is wel heel erg klein !

Ik hoop dat jullie deze review van Veronica Nail Products leuk vonden. Ik vond het in elk geval een heel erg leuk pakketje. Ik zou zeker even op de site van Veronica kijken, want ze verkoopt echt hele leuke spulletjes !

Wat vind jij van dit pakketje? 

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014