Review Skinpharma

Hee Meiden!

Een tijdje terug heb ik een pakketje van skinpharma.nl gekregen, met allemaal monstertjes van Vichy , Laroche Posay en van Eucerin . Ik ga in dit artikel mijn review geven over al deze monstertjes!

 Vichy

De producten van Vichy zijn; Vichy Aqualia Thermaal , Vichy Capital Soleil en nog 3 monstertjes.
Met de Zonnebrand (Vichy Capital Soleil) ben ik e
rg blij! Want dit is een hoge factor, zodat je niet kan verbranden. Maar dit is dan ook alleen bedoeld voor je gezicht, en niet voor je benen of iets anders van je lichaam. Je hebt zonnebrand dan ook zeker nodig in deze warme periodes !

La Roche Posay

Dit merk, is voor mij volledig onbekend. Vichy kan je gewoon kopen in een drogist of zulk soort zaken. Maar 'La Roche Posay'? Voor mij een groot raadsel! Ik heb hiervan 2 producten toegestuurd gekregen. Deze zijn: LPR Lipicar Balsem AP en LPR Lipicar Hydreane Licht . Het 1e product is een créme voor een heel erg droge huid, LPR zegt: 'Lipikar Balsem AP is een hydraterende lichaamsverzorging voor de extreem droge of atopische huid.'. Product 2 is een lichte dagcréme voor gevoelige huid. LPR zegt: 'Hydreane is een hydraterende verzorging die gevoeligheid vermindert en de huid herstelt en kalmeert.'.

Eucerin

Eucerin, weer een merk waar ik écht niets vanaf weet. Wel leuk, steeds verrassingen! Dit is Eurcerin Dermo Purifyer Hydraterende Créme  . Dit is weer een dagcréme waarvan Eucerin zegt: 'Snel absorberende en vetvrije crème die het glimmen van de huid vermindert.'

En dan was dit de review van www.Skinpharma.nl  de site voor jou huid en de verzorging van je huid! Ik zou zeker even wat bestellen, want het is zeker de moeite waard!

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014